Saker du inte visste om svinet

Min bästa vän vill veta saker om Svinet hon inte redan visste. Lägger ut skiten här också, så alla får veta. Detta ärvad jag kom på just nu, som hon inte redan vet.
  • En manlig förkylning är värre än lunginflamation "du MÅSTE gå och handla, jag är sjuk"
  • "killar är bara kompisar med tjejer för att de vill ligga. Det gäller inte mina tjejkompisar"
  • Är man flickvän, så måste man gå med på att knulla minst varannan dag
  • Allt som är dåligt beror på min sjukdom
  • "Jag slog bara för att du provocerade. Det är alltså ditt fel"
  • "Det är ingen idé att jag söker hjälp, eftersom det är dej det är fel på"
  • Jag tillät honom inte köpa saker åt mej. Annars använde han sånt som argument "men jag köpte ... åt dej ..."
  • Man polisanmäler inte någon man älskar. Det räknas som att göra illa
  • Killar kan inte rå för om de är otrogna
  • "Vill du göra något tillsammans kan du börja spela WoW"
  • "När jag jobbar vill jag inte göra något när jag kommer hem"
  • "När jag är ledig, vill jag vara ledig och slippa göra massa saker"
  • 8-10 timmar 6 dagar i veckan på mitt jobb var inte i närheten av lika ansträngande som hans 35 timmar i veckan. Punkt slut.
  • Jag kan ingenting om mat och träning, trots att det är mina två största intressen
  • Valfrihet = gå med på det han bestämt, tvingas till det eller inte vara med och bestämma
  • Jag kan inte hantera alkohol, för att hans ex, någonting, någonting, någonting
  • Han kommer aldrig förstå varför han kunde ta sin TV och dra åt helvete. "Vi hade det ju så bra"
Polisrapporten får hon nästa gång vi ses. Kan hända att även den kommer upp här. (Beroende på tillgång till scanner)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0