Innan jag "blev sjuk"

Jag började blogga här 2006. Även om jag vid nått tillfälle valt att radera allt jag själv skrivit och att blogg.se åt upp alla mina inlägg vid ett annat. Nu finns alltså inte mycket av min sjukdom kvar på nätet.

Men Då, 2006, var jag utan diagnoser, mediciner, vård och sjukdom. Jag var alltså "Frisk". Även om jag själv just insett att sanningen var en helt annan. När jag började blogga var det för att få ett utlopp, trodde jag då. Ett sätt att hitta sanningen vet jag nu.
Jag tänker väldigt ofta på den tiden. Ungefär där, årsskiftet 05-06 ser jag som tiden jag blev sjuk. Jag har haft mina problem långt tidigare än så. Men någonstans måste jag sätta ett datum för När. Så före och efter starten av bloggen, har fått vara svaret på allas fråga: När insåg du själv...
 
Ibland kommer frågan upp om Vem jag var då. Före bloggen alltså.
Jag vet inte.
På torsdag kanske jag får några svar. Jag ska möta upp en vän som jag bodde tillsammans med Före, men som jag inte mött sen dess.
Igår var jag nyfiken. Idag börjar jag känna mej stressad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0