FAN!

Efter att ha sovit max två timmar per natt hela veckan och inte en blund natten till fredag. Får jag nog. Jag räknar noga ut hur mycket medicin jag kan ta för att sova tillräckligt, men ändå vara fräsch nog att jobba dagen efter.
Sen minns jag inte. Jag är förbannat trött när jag kliver upp. Somnar på balkongen. Somnar i badrummet. Somnar på golvet i hallen. Tänker att om jag bara kommer iväg så kommer tröttheten gå över. När jag liggandes försöker få på mej skona inser i alla fall sambon problemet. Han ringer jobbet och meddelar att Zombien inte kan jobba. Jag bäddas ner och vaknar först ett dygn senare. FUCK!!! Sumpat jobbet, bara för att jag inte kan räkna. Jag vet fortfarande inte riktigt vad jag har tagit. Men det var i alla fall bra mycket mer än jag tänkt. Jag förstår inte hur det hände. När tog jag resten av pillerna?
Nu väntar garranterat uppsägning, eftersom jag bara är provanställd.
Nu väntar en jävla massa förklarande.
 
Jag harat mej själv och denna förbannade sjukdom!

Kommentarer
Postat av: Linn

Det där har hänt mig mååånga gånger. En är mycket känsligare för mediciner när en inte sovit ordentligt, doseringen blir ett lotteri. Var inte så hård mot dig själv!

2013-01-21 @ 20:55:28
URL: http://ettpsykfallsvardag.blogspot.com
Postat av: Linn

Vad bra att jag kunde bidra med lite pepp. :) Jag är själv rätt okej sedan några månader tillbaka. Livet har stabiliserat sig. Lycklig vet jag inte om jag någonsin blir, men att vara fri från förtvivlan större delen av tiden räcker gott för mig. Ta hand om dig!

2013-01-23 @ 23:02:22
URL: http://ettpsykfallsvardag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0